Реалізація компетентнісного підходу при навчанні студентів медичних коледжів теорії ймовірностей та математичної статистики

Authors

  • О.В. Куделіна

Keywords:

Теорія ймовірності, Математична статистика, Навчання

Abstract

Актуальність. Питання щодо реалізації компетентнісного підходу в навчанні цілком відповідає вимогам часу і тим завданням, що постають перед освітою [5]. Теоретичні і практичні основи реалізації даного підходу зараз активно розробляються й обговорюються науковцями (Н.М.Бібік, О.І.Локшина, О.В.Овчарук, О.І.Пометун; І.Г.Єрмаков; С.А.Раков; О.Я.Савченко; Ю.Ф.Фоміних, та ін.). Не потребує доказу те, що навчання всіх навчальних предметів, в тому числі й математики, у довільному вищому навчальному закладі, повинно бути спрямовано на підвищення рівня підготовки фахівців. Тому значення математичної освіти в підготовці майбутніх працівників полягає не тільки у
розвитку математичних здібностей, забезпеченні загального інтелектуального розвитку, створенні умов для продовження освіти, а й в формуванні окремих професійних компетентностей випускників.

Published

2010-02-12

How to Cite

Куделіна, О. (2010). Реалізація компетентнісного підходу при навчанні студентів медичних коледжів теорії ймовірностей та математичної статистики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 166–170. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/454

Issue

Section

Статті