Концептуальні підходи до навчання основ програмування у вищій школі
Keywords:
навчання основ програмуванняAbstract
Зміни, що відбуваються сьогодні в різних сферах професійного і суспільного життя, пов'язані перш за все з широким впровадженням засобів інформаційних та комунікаційних технологій. Вони вимагають від фахівця у галузі комп'ютерних наук, зокрема, від програміста, вміння розробляти програмне забезпечення для розв'язування задач науки, техніки, економіки і управління; створювати і використовувати інформаційні моделі складних процесів і явищ; виконувати дослідницьку роботу у сферах, що використовують методи прикладної математики і комп'ютерні технології; використовувати інформаційні технології у проектно-конструкторській, управлінській і фінансовій діяльності.
Downloads
Published
2004-02-12
How to Cite
Гришко , Л. В. (2004). Концептуальні підходи до навчання основ програмування у вищій школі. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (1 (8), 134–147. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/453
Issue
Section
Статті