ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

Authors

  • Т. О. Олійник

Keywords:

ІКТ

Abstract

Особливо сьогодні, на етапі розбудови інформаційного суспільства освіта має реалізувати вище зазначений принцип, що передбачає вміння: (і) формулювати потреби в інформаційному середовищі; (іі) знати загальнодоступні джерела інформації, вміти користуватися ними; (ііі) відбирати інформацію, аналізувати, структурувати, систематизувати та перевіряти її вірогідність; (іv) вміти використовувати інформацію для створення нової. Аналіз останніх досліджень щодо опанування зазначеними навичками переконливо свідчить, що серед різноманітних підходів до вирішення цієї
проблеми особлива увага звертається багатопланове використання ІКТ для розвитку мислення на основі відповідних педагогічних технологій.

Published

2004-02-11

How to Cite

Олійник, Т. О. (2004). ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (1 (8), 83–91. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/436

Issue

Section

Статті