GRAN2d на факультативних заняттях з геометрії

Authors

  • Л. В. Ізюмченко
  • І. В. Лупан

Keywords:

GRAN2d

Abstract

У шкільному курсі геометрії приділяється увага послідовному викладенню доведення теорем, логічному обґрунтуванню різних етапів розв'язування задачі чи доведення твердження. А сам процес пошуку розв’язку задачі чи способу доведення, процес відкриття нових математичних фактів у повсякденній шкільній практиці розглядається значно рідше. Між тим саме власні відкриття, математична творчість є на думку багатьох вчених чи не найпотужнішим фактором розвитку мислення дитини.

Published

2004-02-11

How to Cite

Ізюмченко, Л. В. ., & Лупан, І. В. . (2004). GRAN2d на факультативних заняттях з геометрії. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (1 (8), 76–83. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/435

Issue

Section

Статті