Дослідницький підхід у курсі геометрії, відкриті задачі, проблемні області, чотирикутники та пакет динамічної геометрії DG
Keywords:
курс геометріїAbstract
Дослідницький метод (research approach) у навчанні на практиці використовується найчастіше через розгляд “відкритих задач” (open problems), тобто задач, в яких не все визначено: або умова задачі, або її твердження мають невизначені елементи. Розв’язування відкритої навчальної задачі полягає у тому, щоб спочатку її “довизначити”, і тільки після цього знайти розв’язок. Як правило, “довизначення” відкритої задачі можливе різними способами – це залежить від освіченості, досвідченості, особистісних уподобань учасників навчального процесу (учнів та вчителя) і цей процес “довизначення” є складовою етапу постановки задачі (problem posing), що у професійній дослідницькій роботі складає суттєву частину успішності дослідження.