Дослідницький підхід у курсі геометрії, відкриті задачі, проблемні області, чотирикутники та пакет динамічної геометрії DG

Authors

  • С. А. Раков

Keywords:

курс геометрії

Abstract

Дослідницький метод (research approach) у навчанні на практиці використовується найчастіше через розгляд “відкритих задач” (open problems), тобто задач, в яких не все визначено: або умова задачі, або її твердження мають невизначені елементи. Розв’язування відкритої навчальної задачі полягає у тому, щоб спочатку її “довизначити”, і тільки після цього знайти розв’язок. Як правило, “довизначення” відкритої задачі можливе різними способами – це залежить від освіченості, досвідченості, особистісних уподобань учасників навчального процесу (учнів та вчителя) і цей процес “довизначення” є складовою етапу постановки задачі (problem posing), що у професійній дослідницькій роботі складає суттєву частину успішності дослідження. 

Published

2004-02-11

How to Cite

Раков , С. А. (2004). Дослідницький підхід у курсі геометрії, відкриті задачі, проблемні області, чотирикутники та пакет динамічної геометрії DG. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (1 (8), 42–55. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/432

Issue

Section

Статті