Порівняльний аналіз змісту навчання інформатики

Authors

  • В.В. Лапінський

Keywords:

Порівняльний аналіз, зміст навчання, інформатика

Abstract

З метою обґрунтування формування змісту навчального предмету "Інформатика" і навчальних курсів, які можуть бути запропоновані для загальноосвітніх навчальних закладів в контексті профільного навчання галузі "Технології" було проведено аналіз змісту навчальних посібників
відповідних навчальних предметів і факультативів, які було видано у Радянському Союзі, починаючи з 1968 року. Аналізувався зміст навчання загальноосвітнього навчального предмету, який сьогодні в Україні і в країнах колишнього Радянського Союзу прийнято називати "Інформатика" і можливий зміст навчання навчальних курсів за вибором, які можуть бути створені і вже існують. Для порівняння долучено аналіз результатів навчання, передбачених чинними на сьогодні вимогами General Certificate of Secondary Education (GCSE, Велика Британія), у розділах GCSE, що відповідають (за вітчизняною термінологією) навчальним предметам: "Information Technology" та "Science".

Published

2009-02-11

How to Cite

Лапінський, В. (2009). Порівняльний аналіз змісту навчання інформатики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 149–154. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/430

Issue

Section

Статті