Використання комп’ютерних технологій у процесі підготовки вчителів математики

Authors

  • Л.В. Тополя

Keywords:

КТ, навчання, вчитель, математика, навчальний заклад

Abstract

Навчальні заклади України, що готують майбутніх учителів і викладачів, повинні забезпечувати прискорений, випереджувальний, інноваційний розвиток освіти, а також створювати умови для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості. Із активним впровадженням новітніх
комп’ютерних технологій у всі сфери життя виникає потреба у випускниках не тільки освічених, активних, самостійних, упевнених у собі, відповідальних, соціально зорієнтованих, зі сформованими уміннями здійснювати творчу пошукову діяльність, але й обізнаних з комп’ютером, навчених доцільно та систематично використовувати комп’ютерні засоби як у навчальному процесі, так і повсякденному житті. Саме тому під час навчання майбутніх учителів математики слід приділяти значну увагу формуванню у них уміння працювати і жити в умовах тотальної комп’ютеризації всіх сфер життя.

Published

2009-02-11

How to Cite

Тополя, Л. (2009). Використання комп’ютерних технологій у процесі підготовки вчителів математики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 80–85. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/420

Issue

Section

Статті