Використання творчих завдань професійного змісту в процесі навчання інформатики студентів спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність»
Keywords:
Документознавство та інформаційна діяльністьAbstract
Проблеми методики навчання інформатики розглядаються багатьма українськими вченими (М.І. Жалдак, В.І. Клочко, Н.В. Морзе, С.А. Раков, З.С. Сейдаметова, С.О. Семеріков, О.М. Спірін, Ю.В. Триус, та ін.). Основна увага приділяється підвищенню якості навчання студентів на підставі впровадження у навчальний процес сучасних освітніх концепцій (особистісно-орієнтованого навчання, гуманітаризації освіти і гуманізації навчального процесу, диференціації навчання та ін.), а також положень Болонської декларації та ідей компетентнісного підходу.
Downloads
Published
2010-02-10
How to Cite
Сивак , О. А. (2010). Використання творчих завдань професійного змісту в процесі навчання інформатики студентів спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність». Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (8 (15), 202–209. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/399
Issue
Section
Статті