Використання міжпредметних зв’язків при навчанні математичної інформатики у педагогічному університеті

Authors

  • Т. П. Кобильник

Keywords:

міжпредметнi зв’язки

Abstract

Необхідність використання міжпредметних зв’язків в навчальному процесі безперечна. Послідовне і систематичне їх використання значно підвищує ефективність навчально-виховного процесу. За час впровадження ІКТ в освіту помітно змінилися роль і місце персональних комп’ютерів та інформаційних технологій в житті не тільки навчальних закладів. ІКТ з предмету навчання перетворилися на інструмент, який широко використовується у всіх сферах діяльності. Сьогодні студентів треба навчити не просто комп’ютерної грамотності, але й сформувати чіткі уявлення про те, де вони зможуть ці знання застосувати. Для ґрунтовної підготовки фахівців в галузі інформаційно-комунікаційних технологій важливо виявити міжпредметні зв’язки, врахувати професійну спрямованість навчання при формуванні змісту навчальних дисциплін. Зокрема, при навчанні математичної інформатики необхідно широко використовувати міжпредметні зв’язки, щоб студенти вміли комплексно застосовувати, систематизувати, аналізувати знання, переносити ідеї та методи з однієї науки в іншу.

Published

2010-02-10

How to Cite

Кобильник, . Т. П. (2010). Використання міжпредметних зв’язків при навчанні математичної інформатики у педагогічному університеті. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (8 (15), 143–148. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/385

Issue

Section

Статті