Комплексне використання кейс-методу при навчанні інформатики студентів економічних спеціальностей

Authors

  • Ю. М. Красюк
  • М. В. Сільченко

Keywords:

кейс-метод, навчання інформатики

Abstract

В умовах стрімких технологічних і соціальних змін сучасного суспільства система економічної освіти повинна відповідати актуальному соціальному замовленню щодо підготовки висококваліфікованого спеціаліста, який спроможний реалізувати власний творчий потенціал у професійній діяльності та повсякденному житті, націлений на навчання протягом усього життя, який, витримуючи конкуренцію, уміє в умовах ринкових відносин захистити власну думку та інтереси компанії, тобто стане конкурентноспроможним на сучасному ринку праці. Водночас, сучасний економіст повинен уміти з професійного погляду сприймати будь-які повідомлення; якісно аналізувати їх, використовуючи засоби інформаційно-комунікаційних технологій; оперативно та аргументовано приймати рішення, оцінюючи можливі наслідки, та визначати ефективні способи реалізації цього рішення.

Published

2012-02-07

How to Cite

Красюк, Ю. М., & Сільченко, М. В. (2012). Комплексне використання кейс-методу при навчанні інформатики студентів економічних спеціальностей . Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (13 (20), 166–171. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/338

Issue

Section

Статті