Семінари-тренінги у системі навчання майбутніх учителів математики

Authors

  • Л. В. Тополя

Keywords:

Семінари-тренінги, вчителі математики

Abstract

Глобалізаційні та інтеграційні процеси, що відбуваються в Україні, висувають концептуально нові завдання перед національною вищою школою. Динамізм і мінливість у різних соціальних і виробничих сферах, і найперше у професійних, стає невід’ємною рисою життя сучасної людини. Тому в системі сучасної вищої освіти у майбутніх фахівців повинні формуватися не лише професійні і загальнокультурні компетентності, спроможність використовувати набуті знання та відтворювати сформовані навички та вміння у професійній діяльності, але і готовність молодої людини до продукування й сприйняття змін, здатність з урахуванням раніше набутого досвіду й норм поведінки перейти до актуальніших і сучасніших форм і видів діяльності. Саме це є найважливішою складовою сучасного компоненту якості освіти.

Published

2012-02-07

How to Cite

Тополя, Л. В. (2012). Семінари-тренінги у системі навчання майбутніх учителів математики . Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (13 (20), 160–166. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/337

Issue

Section

Статті