Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти

Authors

  • В.Ю. Биков

Keywords:

ІКТ, відкрите навчальне середовище, мережні середовища

Abstract

Одним з визначальних напрямів розв’язання проблем підвищення якості освіти є розвиток педагогічних систем – головних функціональних компонент освітньої системи, досягнення на цій основі нового більш високого рівня навчально-виховного процесу. Це значною мірою задається рівнем і характером розвитку навчально-виховного середовища (далі – навчального середовища) – визначального компонента будь якої педагогічної системи, зумовлює, по суті, формування його якісно нового складу і структури. У відкритій освіті, відкритих педагогічних системах передбачається використання відкритого навчального середовища, формування його засобів і технологій. Серед таких засобів і технологій провідне місце займають комп’ютерно орієнтовані засоби та інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), на основі яких, передусім, будується інформаційно-комунікаційна платформа відкритої освіти,завдяки яким інформатизація освіти, суспільне явище, стає важливим чинником та сучасним інструментом інноваційного розвитку освіти.

Published

2020-02-05

How to Cite

Биков, В. (2020). Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (9 (16), 12–20. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/297

Issue

Section

Статті