Модель формування критичного мислення студентів технічних коледжів в процесі навчання інформатики

Authors

  • С.І. Почтовюк

Keywords:

Критичне мислення, навчання інформатики, коледж

Abstract

Проблема розвитку мислення учнів стала об’єктом вивчення давно, адже розвиток інтелектуальної сфери дитини є важливою умовою її формування. Найбільш плідно мислення розвивається в шкільні роки. П.П. Блонський, займаючись вивченням розвитку мислення школярів, прийшов до висновку, що „мислення – та функція, інтенсивний розвиток якої є однією з найхарактерніших особливостей шкільного віку”. Можна сказати, що чим вище рівень розвитку розумової діяльності учнів, тим глибше, змістовніше засвоюються знання. У даному дослідженні розглядаються проблеми навчання студентів 1-2 курсі вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, вік яких такий самий, як в учнів 10-11 класів.

Published

2011-01-29

How to Cite

Почтовюк, С. (2011). Модель формування критичного мислення студентів технічних коледжів в процесі навчання інформатики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (11 (18), 135–141. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/187

Issue

Section

Статті