Використання комп’ютерно-орієнтованих завдань у системі дистанційної освіти

Authors

  • О. Напримерова

Keywords:

Комп’ютерно-орієнтовані завдання, дистанційна освіта

Abstract

Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі залежить від якості підготовки вчителів і студентів у вищому навчальному закладі. Головним завданням у системі сьогоднішньої професійної підготовки учителя виступають вимоги до умінь проектування навчального процесу на основі сучасних комп’ютерних дидактичних засобів. Сучасний учитель не може бути тільки користувачем запропонованих комп’ютерно-орієнтованих дидактичних засобів навчання, він повинен бути й компетентним автором електронних засобів навчання. Саме учитель із його всебічною педагогічною підготовкою може повноцінно інтегрувати змістові, дидактичні та технічні критерії у ефективний навчальний комп’ютерно-орієнтований комплекс.

Published

2011-01-29

How to Cite

Напримерова, О. (2011). Використання комп’ютерно-орієнтованих завдань у системі дистанційної освіти. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (11 (18), 159–163. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/185

Issue

Section

Статті