Особливості розробки прикладних програмних засобів навчального призначення для початкової школи

Authors

  • К.О. Косова

Keywords:

ППЗ, ІКТ

Abstract

Прикладні програмні засоби (ППЗ) навчального призначення наразі є невід’ємною складовою навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Аналіз робіт, які присвячені використанню прикладних програм у навчальному процесі початкової школи, показує необхідність скрупульозного підходу до вибору, оцінки, розробки й застосування ППЗ у навчанні дітей з особливими потребами, зокрема, з порушенням зору

Published

2011-01-29

How to Cite

Косова, К. (2011). Особливості розробки прикладних програмних засобів навчального призначення для початкової школи. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (11 (18), 102–107. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/179

Issue

Section

Статті