Особливості розробки прикладних програмних засобів навчального призначення для початкової школи
Keywords:
ППЗ, ІКТAbstract
Прикладні програмні засоби (ППЗ) навчального призначення наразі є невід’ємною складовою навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Аналіз робіт, які присвячені використанню прикладних програм у навчальному процесі початкової школи, показує необхідність скрупульозного підходу до вибору, оцінки, розробки й застосування ППЗ у навчанні дітей з особливими потребами, зокрема, з порушенням зору
Downloads
Published
2011-01-29
How to Cite
Косова, К. (2011). Особливості розробки прикладних програмних засобів навчального призначення для початкової школи. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (11 (18), 102–107. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/179
Issue
Section
Статті