Структура та зміст інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста
Ключові слова:
Інформаційні компетентності, ІТ, комп'ютерна грамотністьАнотація
У період переходу до інформаційного суспільства необхідно підготувати людину до швидкого сприйняття та опрацювання великих об’ємів відомостей, оволодіння сучасними засобами, методами та технологією роботи з інформаційними ресурсами. Майбутній фахівець отримує знання, яких не вистачає
на весь період його майбутньої професійної діяльності. Підвищення кваліфікації, а часом і перепідготовка, стає необхідним елементом професійної діяльності. Перед сучасною вищою школою постає завдання у підготовці таких спеціалістів, які були б готові до здійснення професійних обов’язків
без адаптаційного періоду.
##submission.downloads##
Опубліковано
2006-02-26
Як цитувати
Баловсяк, Н. (2006). Структура та зміст інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 150–153. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/693
Номер
Розділ
Статті