Комп’ютерні технології навчання біології у школі
Ключові слова:
Комп’ютерні технології, інформаційне суспільствоАнотація
Метою реформування шкільної біологічної освіти є забезпечення широких можливостей для розвитку, навчання та виховання творчої особистості, в результаті яких вона буде підготовлена до активного, самостійного життя в інформаційному суспільстві. Таке складне завдання можна вирішити шляхом використання інноваційних технологій навчання, серед яких чільне місце займають комп’ютерні технології. Важко заперечити, що майбутнє за системою навчання, за якої викладач перетворюється на
педагога – методолога, технолога, а учень стає активним учасником процесу навчання. Тобто, якщо в учбовому процесі з’явиться новий засіб навчання – комп’ютер, то зміст праці вчителя суттєво зміниться: організація самостійної пізнавальної діяльності учнів. Тобто величезний дидактичний потенціал використання інформаційних технологій навчання зможе бути розкритим лише за умов, якщо провідна роль у навчально-виховному процесі належатиме вчителю, а комп’ютер буде виступати тільки потужним засобом педагогічної взаємодії.