Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу
Ключові слова:
ППЗАнотація
Індивідуалізація та диференціація навчання та контролю рівня навчальних досягнень, які досягаються шляхом використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій, можуть бути у повній мірі реалізовані тільки за умов правильного формування предметного наповнення педагогічних програмних засобів (ППЗ) контролюючого типу, які використовуються на етапі контролю результатів навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2002-02-19
Як цитувати
Онищенко , С. М. . (2002). Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 136–143. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/574
Номер
Розділ
Статті