Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу

Автор(и)

  • С. М. Онищенко

Ключові слова:

ППЗ

Анотація

Індивідуалізація та диференціація навчання та контролю рівня навчальних досягнень, які досягаються шляхом використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій, можуть бути у повній мірі реалізовані тільки за умов правильного формування предметного наповнення педагогічних програмних засобів (ППЗ) контролюючого типу, які використовуються на етапі контролю результатів навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2002-02-19

Як цитувати

Онищенко , С. М. . (2002). Створення предметного наповнення для педагогічних програмних засобів контролюючого типу. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 136–143. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/574

Номер

Розділ

Статті