До питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики.

Автор(и)

  • Ю. К. Набочук
  • А. М. Ясінський
  • І. Л. Семещук

Ключові слова:

aналіз, досвід, школa

Анотація

Аналіз досвіду роботи школи показує, що рівень сформованості базових понять фізики не відповідає вимогам сьогодення. Нині можна спостерігати як учні при ознайомленні з математичними формулами, які виражають закон Ньютона та закон всесвітнього тяжіння, тільки відрізняють їх одну від одної.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2002-02-19

Як цитувати

Набочук, Ю. К. ., Ясінський, А. М. ., & Семещук, І. Л. (2002). До питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 132–136. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/573

Номер

Розділ

Статті