Навчання технологій програмування магістрів інформатики
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).11Ключові слова:
технології програмування, магістри інформатики, тестування за методом чорної скринькиАнотація
У статті аналізується необхідність вдосконалення класичного курсу програмування для майбутніх учителів інформатики відповідно до сучасного стану розвитку галузі програмування. Обґрунтовується можливість впровадження в навчальний процес курсу „Технології програмування”, призначеного для підготовки магістрів інформатики першого року навчання. Вивчення курсу повинне забезпечити формування у студентів базових знань, навичок, вмінь та досвіду роботи, які стосуються сучасних методологій та технологій розробки програмних засобів. На прикладі однієї теми в статті описані можливі шляхи набуття практичних навичок, умінь та досвіду роботи студентів з окремих питань тестування програмних засобів.