Формування компетентностей в галузі систематизації даних на основі розв’язування задач з економічним змістом та використанням інформаційних технологій
Ключові слова:
Компетентність, прикладноі задачі, науково-методична літератураАнотація
В дидактиці розв’язування задач відносять до практичних методів навчання, що спрямовані на досягнення освітніх цілей. Класифікація задач можлива за різними ознаками (за змістом, за характером вимог, за способом розв’язування, за ступенем складності, за характером проблеми і т.д.) Згідно Державному стандарту вищої освіти студенти економічних спеціальностей повинні вміти розв’язувати економічні задачі, маркетингові задачі, задачі з управління економічними об’єктами і т.п. з використанням ІКТ. В зв’язку з цим набуває інтересу класифікація задач за змістом.
Серед задач виділимо прикладні. Поняття прикладної задачі має різні трактування в науково-методичній літературі. Узагальнюючи означення, можна сказати, що прикладна задача має бути в своїй постановці та методах розв’язування більш близькою до задачі, що постає на практиці.