Дидактичні ігри з інформатики як засіб формування у підлітків мотивації до навчання
Ключові слова:
Дидактичні ігри, інформатика, навчання, мотиваціяАнотація
Формування мотивації учіння в середньому шкільному віці без перебільшення можна назвати однією із центральних проблем сучасної школи. Її актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановкою завдань формування у школярів прийомів самостійного оволодіння знаннями і
пізнавальними інтересами, розв’язанням все наростаючої проблеми втрати учнями бажання вчитися.
##submission.downloads##
Опубліковано
2008-02-18
Як цитувати
Шевчук, О. (2008). Дидактичні ігри з інформатики як засіб формування у підлітків мотивації до навчання. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 176–180. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/535
Номер
Розділ
Статті