Дослідження процесу формування професійного самовизначення старшокласників, як компонента профорієнтаційної роботи школи
Ключові слова:
Профорієнтаційна робота, сучасна освіта, навчанняАнотація
Сучасна загальноосвітня школа є головним об’єктом, на якому повинні бути зосереджені зусилля всіх зацікавлених сторін у профорієнтаційному впливі, тому що вона є ведучим соціальним інститутом, який забезпечує соціально-психологічне входження учнівський молоді в доросле життя.
##submission.downloads##
Опубліковано
2008-02-18
Як цитувати
Порховнюк, Г. (2008). Дослідження процесу формування професійного самовизначення старшокласників, як компонента профорієнтаційної роботи школи. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 147–150. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/522
Номер
Розділ
Статті