Використання педагогічних програмних засобів у навчанні студентів теорії ймовірностей і математичної статистики

Автор(и)

  • С.Л. Надточій

Ключові слова:

Педагогічні програмні засоби, навчання, статистика

Анотація

Освіта і наука завжди були, є і будуть фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства, вони забезпечують індивідуальний розвиток особистості, інтелектуальний потенціал держави. Сьогодні в Україні здійснюються кроки щодо забезпечення прискореного інноваційного
розвитку освіти, а також створюються умови для самореалізації та самоствердження особистості протягом життя. Відповідно до Національної доктрини розвитку освіти, її пріоритетом є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує подальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. Використання сучасних програмних засобів у навчальному процесі звільняє від рутинних технічних операцій, дозволяє зосередити увагу саме на тих проблемах, що складають зміст глибоких математичних теорій. Можливо, таке зосередження є цікавим і
доступним не для всіх студентів і тому завдяки використанню програмних засобів викладач має можливість проводити індивідуальну роботу зі своїми студентами, дотримуватись принципів індивідуалізації та диференціації навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-02-18

Як цитувати

Надточій, С. (2008). Використання педагогічних програмних засобів у навчанні студентів теорії ймовірностей і математичної статистики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 116–126. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/515

Номер

Розділ

Статті