Модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів в умовах інформаційнонавчального середовища
Ключові слова:
Навчання, інформаційно-навчальне середовище,Анотація
У статті розглядається ефективна модель навчання, орієнтована на самостійну, індивідуальну навчальну діяльність, що відповідає сучасному концептуальному розумінню використання нових інформаційних технологій в навчальному процесі. Найбільш ефективним засобом підвищення якості підготовки студентів вважається організація самостійної роботи. Використання цього важливого невичерпного резерву із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій потребує перегляду організаційних основ самостійної загально-педагогічної підготовки майбутніх вчителів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2009-02-12
Як цитувати
Прокоф’єв, Є. (2009). Модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів в умовах інформаційнонавчального середовища. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 203–207. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/472
Номер
Розділ
Статті