Реалізація компетентнісного підходу при навчанні студентів медичних коледжів теорії ймовірностей та математичної статистики
Ключові слова:
Теорія ймовірності, Математична статистика, НавчанняАнотація
Актуальність. Питання щодо реалізації компетентнісного підходу в навчанні цілком відповідає вимогам часу і тим завданням, що постають перед освітою [5]. Теоретичні і практичні основи реалізації даного підходу зараз активно розробляються й обговорюються науковцями (Н.М.Бібік, О.І.Локшина, О.В.Овчарук, О.І.Пометун; І.Г.Єрмаков; С.А.Раков; О.Я.Савченко; Ю.Ф.Фоміних, та ін.). Не потребує доказу те, що навчання всіх навчальних предметів, в тому числі й математики, у довільному вищому навчальному закладі, повинно бути спрямовано на підвищення рівня підготовки фахівців. Тому значення математичної освіти в підготовці майбутніх працівників полягає не тільки у
розвитку математичних здібностей, забезпеченні загального інтелектуального розвитку, створенні умов для продовження освіти, а й в формуванні окремих професійних компетентностей випускників.