Концептуальні підходи до навчання основ програмування у вищій школі

Автор(и)

  • Л. В. Гришко

Ключові слова:

навчання основ програмування

Анотація

Зміни, що відбуваються сьогодні в різних сферах професійного і суспільного життя, пов'язані перш за все з широким впровадженням засобів інформаційних та комунікаційних технологій. Вони вимагають від фахівця у галузі комп'ютерних наук, зокрема, від програміста, вміння розробляти програмне забезпечення для розв'язування задач науки, техніки, економіки і управління; створювати і використовувати інформаційні моделі складних процесів і явищ; виконувати дослідницьку роботу у сферах, що використовують методи прикладної математики і комп'ютерні технології; використовувати інформаційні технології у проектно-конструкторській, управлінській і фінансовій діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-02-12

Як цитувати

Гришко , Л. В. (2004). Концептуальні підходи до навчання основ програмування у вищій школі. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (1 (8), 134–147. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/453

Номер

Розділ

Статті