ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

Автор(и)

  • Т. О. Олійник

Ключові слова:

ІКТ

Анотація

Особливо сьогодні, на етапі розбудови інформаційного суспільства освіта має реалізувати вище зазначений принцип, що передбачає вміння: (і) формулювати потреби в інформаційному середовищі; (іі) знати загальнодоступні джерела інформації, вміти користуватися ними; (ііі) відбирати інформацію, аналізувати, структурувати, систематизувати та перевіряти її вірогідність; (іv) вміти використовувати інформацію для створення нової. Аналіз останніх досліджень щодо опанування зазначеними навичками переконливо свідчить, що серед різноманітних підходів до вирішення цієї
проблеми особлива увага звертається багатопланове використання ІКТ для розвитку мислення на основі відповідних педагогічних технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-02-11

Як цитувати

Олійник, Т. О. (2004). ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (1 (8), 83–91. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/436

Номер

Розділ

Статті