Використання комп’ютерних технологій у процесі підготовки вчителів математики

Автор(и)

  • Л.В. Тополя

Ключові слова:

КТ, навчання, вчитель, математика, навчальний заклад

Анотація

Навчальні заклади України, що готують майбутніх учителів і викладачів, повинні забезпечувати прискорений, випереджувальний, інноваційний розвиток освіти, а також створювати умови для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості. Із активним впровадженням новітніх
комп’ютерних технологій у всі сфери життя виникає потреба у випускниках не тільки освічених, активних, самостійних, упевнених у собі, відповідальних, соціально зорієнтованих, зі сформованими уміннями здійснювати творчу пошукову діяльність, але й обізнаних з комп’ютером, навчених доцільно та систематично використовувати комп’ютерні засоби як у навчальному процесі, так і повсякденному житті. Саме тому під час навчання майбутніх учителів математики слід приділяти значну увагу формуванню у них уміння працювати і жити в умовах тотальної комп’ютеризації всіх сфер життя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-11

Як цитувати

Тополя, Л. (2009). Використання комп’ютерних технологій у процесі підготовки вчителів математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 80–85. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/420

Номер

Розділ

Статті