Методика організації дослідження геометричної ситуації за допомогою ППЗ GRAN 2D
Ключові слова:
ППЗ, дослідження, Gran2DАнотація
Особливістю розвитку суспільства на сучасному етапі є активне проникнення інформаційнокомунікаційних технологій у всі сфери людської діяльності, у тому числі і в сферу освіти. Так, у національній доктрині розвитку освіти підкреслюється, що «пріоритетом розвитку освіти є
впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують подальше вдосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві» [1, 39]. Такі тенденції
потребують переосмислення та оновлення традиційних методик навчання предметів неінформатичного циклу. Сучасна методика навчання математики зокрема геометрії, також повинна забезпечувати особистісну орієнтацію, сприяти розвитку таких особистісних якостей дитини, як
здатність аналізувати вже відомі і генерувати нові ідеї, опрацьовувати і використовувати різні джерела знань, творчо підходити до вирішення різноманітних проблем, виносити власні судження і приймати складні оцінювальні рішення, адаптуватися до швидкоплинних змін. Це потребує пошуків нових підходів до організації і управління навчальною діяльністю учнів, залучення їх до дослідницької діяльності щодо вивчення різноманітних моделей реальних об’єктів. Отже, сьогодні існує потреба у розробці і впровадженні в освітню, у тому числі і шкільну, практику ефективних особистісно орієнтованих методик навчання математики, геометрії зокрема, в яких би ефективно, педагогічно доцільно і виважено використовувалися сучасні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ).