Використання творчих завдань професійного змісту в процесі навчання інформатики студентів спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність»

Автор(и)

  • О. А. Сивак

Ключові слова:

Документознавство та інформаційна діяльність

Анотація

Проблеми методики навчання інформатики розглядаються багатьма українськими вченими (М.І. Жалдак, В.І. Клочко, Н.В. Морзе, С.А. Раков, З.С. Сейдаметова, С.О. Семеріков, О.М. Спірін, Ю.В. Триус, та ін.). Основна увага приділяється підвищенню якості навчання студентів на підставі впровадження у навчальний процес сучасних освітніх концепцій (особистісно-орієнтованого навчання, гуманітаризації освіти і гуманізації навчального процесу, диференціації навчання та ін.), а також положень Болонської декларації та ідей компетентнісного підходу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-02-10

Як цитувати

Сивак , О. А. (2010). Використання творчих завдань професійного змісту в процесі навчання інформатики студентів спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність». Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (8 (15), 202–209. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/399

Номер

Розділ

Статті