Використання міжпредметних зв’язків при навчанні математичної інформатики у педагогічному університеті

Автор(и)

  • Т. П. Кобильник

Ключові слова:

міжпредметнi зв’язки

Анотація

Необхідність використання міжпредметних зв’язків в навчальному процесі безперечна. Послідовне і систематичне їх використання значно підвищує ефективність навчально-виховного процесу. За час впровадження ІКТ в освіту помітно змінилися роль і місце персональних комп’ютерів та інформаційних технологій в житті не тільки навчальних закладів. ІКТ з предмету навчання перетворилися на інструмент, який широко використовується у всіх сферах діяльності. Сьогодні студентів треба навчити не просто комп’ютерної грамотності, але й сформувати чіткі уявлення про те, де вони зможуть ці знання застосувати. Для ґрунтовної підготовки фахівців в галузі інформаційно-комунікаційних технологій важливо виявити міжпредметні зв’язки, врахувати професійну спрямованість навчання при формуванні змісту навчальних дисциплін. Зокрема, при навчанні математичної інформатики необхідно широко використовувати міжпредметні зв’язки, щоб студенти вміли комплексно застосовувати, систематизувати, аналізувати знання, переносити ідеї та методи з однієї науки в іншу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-02-10

Як цитувати

Кобильник, . Т. П. (2010). Використання міжпредметних зв’язків при навчанні математичної інформатики у педагогічному університеті. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (8 (15), 143–148. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/385

Номер

Розділ

Статті