Інформаційна безпека учнів як частина професійної діяльності соціального педагога
Ключові слова:
інформаційна безпека, інформатична компетентність, інформаційна культура, інформаційно-технологічна культура, комп’ютерні технології, вікова періодизація, професійна діяльність, тренінгові методикиАнотація
У статті розкрито сутність поняття інформаційної безпеки учнів, розглянуто особливості навчання та виховання дітей різного віку під час оволодіння ними новітніми технологіями. Запропоновано поради для батьків, вчителів та соціальних педагогів для підвищення безпеки соціалізації дітей різного віку в інформаційному середовищі. Наведено рекомендації щодо проведення соціальними педагогами навчальних, виховних заходів та профілактичних позашкільних заходів, тренінгових методик, орієнтованих на подолання негативних впливів використання комп’ютерних технологій на дітей різновікових категорій. Зазначено подальші перспективи дослідження, тобто розробка практичних рекомендацій для майбутніх соціальних педагогів та впровадження їх у професійну діяльність.