Комплексне використання кейс-методу при навчанні інформатики студентів економічних спеціальностей

Автор(и)

  • Ю. М. Красюк
  • М. В. Сільченко

Ключові слова:

кейс-метод, навчання інформатики

Анотація

В умовах стрімких технологічних і соціальних змін сучасного суспільства система економічної освіти повинна відповідати актуальному соціальному замовленню щодо підготовки висококваліфікованого спеціаліста, який спроможний реалізувати власний творчий потенціал у професійній діяльності та повсякденному житті, націлений на навчання протягом усього життя, який, витримуючи конкуренцію, уміє в умовах ринкових відносин захистити власну думку та інтереси компанії, тобто стане конкурентноспроможним на сучасному ринку праці. Водночас, сучасний економіст повинен уміти з професійного погляду сприймати будь-які повідомлення; якісно аналізувати їх, використовуючи засоби інформаційно-комунікаційних технологій; оперативно та аргументовано приймати рішення, оцінюючи можливі наслідки, та визначати ефективні способи реалізації цього рішення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-07

Як цитувати

Красюк, Ю. М., & Сільченко, М. В. (2012). Комплексне використання кейс-методу при навчанні інформатики студентів економічних спеціальностей . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 166–171. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/338

Номер

Розділ

Статті