Семінари-тренінги у системі навчання майбутніх учителів математики

Автор(и)

  • Л. В. Тополя

Ключові слова:

Семінари-тренінги, вчителі математики

Анотація

Глобалізаційні та інтеграційні процеси, що відбуваються в Україні, висувають концептуально нові завдання перед національною вищою школою. Динамізм і мінливість у різних соціальних і виробничих сферах, і найперше у професійних, стає невід’ємною рисою життя сучасної людини. Тому в системі сучасної вищої освіти у майбутніх фахівців повинні формуватися не лише професійні і загальнокультурні компетентності, спроможність використовувати набуті знання та відтворювати сформовані навички та вміння у професійній діяльності, але і готовність молодої людини до продукування й сприйняття змін, здатність з урахуванням раніше набутого досвіду й норм поведінки перейти до актуальніших і сучасніших форм і видів діяльності. Саме це є найважливішою складовою сучасного компоненту якості освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-07

Як цитувати

Тополя, Л. В. (2012). Семінари-тренінги у системі навчання майбутніх учителів математики . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 160–166. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/337

Номер

Розділ

Статті