Мови програмування в навчанні майбутніх програмістів

Автор(и)

  • З. С. Сейдаметова
  • Л. О. Манжос

Анотація

Вибір відповідної мови програмування для навчання студентів програмування представляє реальну проблему протягом багатьох років і є предметом обговорення викладацького співтовариства в усьому світі . Деякі фахівці пропонують навчати програмування, використовуючи одну мову програмування, наприклад, Pascal або С++; інші – пропонують одночасне вивчення двох мов, що дозволяє порівнювати різні концепції й парадигми, закладені в ці мови. Запропоновані різні педагогічні підходи , які використовуються при навчанні програмування студентів першого, другого років навчання. Найбільш відомі підходи (їх шість) відображені у відомому освітньому стандарті : імперативний, об'єктний, функціональний, широкий, алгоритмічний і апаратний.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-02-05

Як цитувати

Сейдаметова, З. С., & Манжос, Л. О. (2010). Мови програмування в навчанні майбутніх програмістів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (8 (15), 35–42. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/293

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають