Проблема формування професійної культури майбутнього вчителя математики у наукових роботах академіка Жалдака Мирослава Іванович

Автор(и)

  • Г. О. Михалін

Ключові слова:

Жалдак М.І., вчитель

Анотація

Проблема навчання математики існує та існуватиме стільки, скільки існує та існуватиме математика, як наука і як інструмент пізнання людиною оточуючого світу. Невмируща актуальність цієї проблеми породжується нескінченним розвитком математики і навпаки, нові досягнення у навчанні математики (які пов’язані, як правило, із створенням значно прозоріших форм подання математичних теорій у порівнянні з формами, запропонованими творцями цих теорій) сприяють глибшому розумінню нових математичних теорій учнями, студентами, молодими дослідниками, внаслідок чого виникає інтерес до математичних досліджень, серед результатів яких обов’язково будуть нові математичні теорії. Саме тому багато відомих математиків серед найважливіших результатів власної професійної діяльності згадують і створені ними навчальні посібники, підкреслюючи, що донести до свідомості учнів, студентів (а іноді й професійних математиків) сутність тих чи інших математичних теорій іноді значно складніше, ніж створити ці теорії. Сутність методики навчання математики полягає у мистецтві поєднання принципів науковості і доступності навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-05

Як цитувати

Михалін, Г. О. (2020). Проблема формування професійної культури майбутнього вчителя математики у наукових роботах академіка Жалдака Мирослава Іванович. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 41–50. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/287

Номер

Розділ

Статті