Комп’ютерно-орієнтовані системи у STEAM-освіті
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2019.21(28).11Ключові слова:
ардуіно, схемотехніка, програмуванняАнотація
Освіта – фундамент для успішного розвитку країни. Після настання цифрової революції, коли більшість професій неможливі без використання комп’ютерів, інформаційних технологій, мережі Інтернет. У процес навчання потрібно гармонійно вбудовувати вивчення сучасних технологій без втрати фундаментальних принципів інших дисциплін. Таке поєднання можливе з інтеграцією у дисципліни природничого циклу елементів програмування та інформаційних технологій. В статті розглянуто деякі теоретичні відомості для тих, хто починає вивчати схемотехніку. А також продемонстровано приклади використання веб сервісу Tinkercad для створення проектів на базі плати Arduino без наявності самої плати.