Проектно-дослідницька діяльність в процесі навчання математики учнів загальноосвітнього навчального закладу
Ключові слова:
варіативні моделі, моделювання, комп’ютерно орієнтоване середовище навчання, проектування, проектно-дослідницька діяльність, математикаАнотація
Аналізується проектно-дослідницька діяльність в процесі навчання математики учнів з використанням окремих компонентів комп’ютерно орієнтованого середовища навчання, забезпечується концентрація навчальних ресурсів, багатогранність індивідуальних траєкторій розвитку особистості учнів та результатів формування необхідних міжпредметних та метапредметних компетентностей; доступність та рівність можливостей учнів в навчанні; поліфункціональність взаємодії суб’єктів навчального процесу; орієнтацію змісту, форм та технологій підготовки учнів на інтеграцію освітню, наукову, дослідницьку, виробничу в умовах навчально-виховного процесу. Розглядаються шляхи побудови варіативних моделей навчання з метою підвищення ефективності навчання учнів.