Вимірювання параметрів педагогічної моделі студента за допомогою тестів
Ключові слова:
Вимірювання, педагогічна модель, тести, параметриАнотація
Необхідність розробки системи параметрів педагогічної моделі учня було усвідомлено ще у 60-х роках минулого сторіччя. Видатні науковці розробили систематизацію властивостей знань [1], запропонували поняття рівнів навчальних досягнень і визначили систему основних діагностичних параметрів педагогічної моделі [2]. Проблема визначення педагогічно виваженої системи параметрів і способів їх вимірювання залишається актуальною і сьогодні. Завдяки розвитку тестових технологій педагогічної діагностики і застосуванню інформаційно-комп’ютерної техніки з’являються нові перспективи вдосконалення педагогічної моделі студента і навчального процесу, практичного її застосування для визначення індивідуальних стратегій навчання кожного студента. Надії на вирішення цієї задачі повязані із застосуванням нового математичного апарату нечіткої логіки і класифікаційного аналізу на основі інтелектуальних систем, що «навчаються» [3]. Потрібна обґрунтована педагогічна
теорія, яка б спрямувала зусилля розробників інтелектуальних систем педагогічної діагностики на реалізацію потенційних можливостей використання комп’ютерного тестування для визначення індивідуальних особливостей учнів.