Інформаційно-комунікаційні технології в профорієнтаційній діяльності із старшокласниками
Ключові слова:
Інформаційно-комунікаційні технології, профорієнтаційна діяльністьАнотація
Сучасна загальноосвітня школа є головним об’єктом, на якому повинні бути зосереджені зусилля всіх зацікавлених сторін в профорієнтаційному впливі, тому що вона є провідним соціальним інститутом, черех який забезпечується соціально-психологічне входження учнівської молоді в доросле життя.
##submission.downloads##
Опубліковано
2010-02-12
Як цитувати
Шліхта, Г. (2010). Інформаційно-комунікаційні технології в профорієнтаційній діяльності із старшокласниками. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 179–183. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/461
Номер
Розділ
Статті