Активізація навчальної діяльності абітурієнтів в дистанційному курсі з математики з використанням ППЗ GRAN1
Ключові слова:
ППЗ GRAN1Анотація
Метою довузівської математичної підготовки абітурієнтів є узагальнення, систематизація, поглиблення і розширення знань з математики для успішного складання державної підсумкової атестації в центрах зовнішнього незалежного оцінювання. Досягнення цієї мети ускладнюється неоднорідністю особистісних прагнень і вимог до навчання у абітурієнтів різних вікових та соціальних груп. Це означає, що для кожного абітурієнта потрібно побудувати індивідуальну траєкторію навчання, тобто забезпечити реалізацію основних принципів особистісно-орієнтованого навчання: врахування суб'єктивного досвіду учня, варіативність способів досягнення навчальної мети, співробітництво, мотивація не тільки на результат навчання, але й на процес, створення ситуації успіху. Дистанційне навчання є нетрадиційною формою підготовки абітурієнтів з математики. Проте саме дистанційні курси, як показують дослідження, будуються на засадах особистісно-орієнтованого навчання і передбачають диференційований підхід до навчання.