Результативність підготовки магістрів інформатики в українських університетах у контексті компетентнісного підходу
Ключові слова:
компетентнісний підхід, магістрАнотація
У зв’язку з реформою вищої школи і завданням зближення української університетської освіти з університетською освітою інших країн підвищується значимість кінцевих результатів навчання, взаємозв’язків цілей, функціональних завдань і компетентностей випускника.
##submission.downloads##
Опубліковано
2012-02-07
Як цитувати
Балик, Н. Р. (2012). Результативність підготовки магістрів інформатики в українських університетах у контексті компетентнісного підходу . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 107–113. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/328
Номер
Розділ
Статті