Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання
Ключові слова:
Критерії, зовнішнє оцінювання, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
Інформаційно-комунікаційні технології все більше застосовуються на різних рівнях організації освітнього процесу в дошкільній, загальній, позашкільній, професійно-технічній, вищій і післядипломній освіті й охоплюють навчальні заклади, наукові та інші установи освіти, а також організації, що надають освітні послуги. Успішне розв’язання завдань управління навчальними закладами і системою освіти в цілому, організації процесу навчання та його забезпечення навчальнометодичними матеріалами, планування і організації позанавчальних заходів нині практично неможливе без використання ІКТ. Використання таких технологій дозволяє підняти на якісно новий рівень освітні процеси, пов’язані з вимірюванням навчальних досягнень, тестуванням і організацією на його основі принципово нових підходів до формування контингенту для навчання у ВНЗ.