Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання

Автор(и)

  • О.М. Спірін

Ключові слова:

Критерії, зовнішнє оцінювання, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

Інформаційно-комунікаційні технології все більше застосовуються на різних рівнях організації освітнього процесу в дошкільній, загальній, позашкільній, професійно-технічній, вищій і післядипломній освіті й охоплюють навчальні заклади, наукові та інші установи освіти, а також організації, що надають освітні послуги. Успішне розв’язання завдань управління навчальними закладами і системою освіти в цілому, організації процесу навчання та його забезпечення навчальнометодичними матеріалами, планування і організації позанавчальних заходів нині практично неможливе без використання ІКТ. Використання таких технологій дозволяє підняти на якісно новий рівень освітні процеси, пов’язані з вимірюванням навчальних досягнень, тестуванням і організацією на його основі принципово нових підходів до формування контингенту для навчання у ВНЗ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-05

Як цитувати

Спірін, О. (2020). Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (9 (16), 88–93. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/303

Номер

Розділ

Статті