Мобільне програмне забезпечення навчання інформатичних дисциплін у вищій школі
Ключові слова:
Програмне забезпечення, мобільне навчання, інформатикаАнотація
Постановка проблеми. Як було показано у, фундаменталізація навчання виступає насамперед інструментом стабілізації змісту навчання засобами, адекватними предметній галузі навчання в умовах швидких темпів її розвитку. Так, у зазначено, що стабілізація курсів інформатики досягається поширенням на методичну систему навчання інформатики властивостей відкритих систем: розширюваності, масштабованості, мобільності; інтероперабельності та «люб’язності».
##submission.downloads##
Опубліковано
2010-02-05
Як цитувати
Семеріков, С. О., Мінтій, І. С., Словак, К. І., Теплицький, І. О., & Теплицький, О. І. (2010). Мобільне програмне забезпечення навчання інформатичних дисциплін у вищій школі. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (8 (15), 20–29. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/291
Номер
Розділ
Статті