Особливості формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів з вадами слуху

Автор(и)

  • В.В. Черних

Ключові слова:

Принцип гуманізму, інформаційно-комунікаційні компетентності

Анотація

Одним із напрямів сучасної соціальної політики в Україні, у контексті реалізації принципів гуманізму, є створення певних умов навчання та виховання дітей з вадами слуху. Відповідно до Закону України «Про охорону дитинства» «держава сприяє створенню дітям-інвалідам та дітям з вадами розумового або фізичного розвитку необхідних умов, рівних з іншими громадянами можливостей для повноцінного життя та розвитку з урахуванням індивідуальних здібностей та інтересів». Однією з таких можливостей є рівний доступ до якісної освіти, створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

Черних, В. (2020). Особливості формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів з вадами слуху. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (10 (17), 157–162. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/279

Номер

Розділ

Статті