Особливості формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів з вадами слуху
Ключові слова:
Принцип гуманізму, інформаційно-комунікаційні компетентностіАнотація
Одним із напрямів сучасної соціальної політики в Україні, у контексті реалізації принципів гуманізму, є створення певних умов навчання та виховання дітей з вадами слуху. Відповідно до Закону України «Про охорону дитинства» «держава сприяє створенню дітям-інвалідам та дітям з вадами розумового або фізичного розвитку необхідних умов, рівних з іншими громадянами можливостей для повноцінного життя та розвитку з урахуванням індивідуальних здібностей та інтересів». Однією з таких можливостей є рівний доступ до якісної освіти, створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-04
Як цитувати
Черних, В. (2020). Особливості формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів з вадами слуху. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (10 (17), 157–162. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/279
Номер
Розділ
Статті