Змістова підготовка вчителів трудового навчання в галузі прикладної інформатики

Автор(и)

  • Л.Д. Шевчук

Ключові слова:

Прикладна інформатика, інформаційні технології

Анотація

Підготовка кваліфікованих спеціалістів – одне з головних завдань, які ставить перед вищою школою Державна національна програма “Освіта” (Україна XXI століття). Кінець двадцятого століття характеризується кардинальними змінами у різних сферах життя. Це стосується політичних та економічних перетворень, що помітно впливають на рівень життя людей у світі. Насамперед варто звернути увагу на те, що суспільство, в якому на перший план завжди виходили успіхи в промислових технологіях, стало приділяти першочергову увагу інформаційним технологіям. Треба підкреслити, що стрімкий розвиток промислових технологій тривав близько двох третин двадцятого сторіччя, а розвиток інформаційних технологій сягнув майже за одне останнє десятиріччя глобальних розмірів, що помітно вплинуло на економічну, соціальну та політичну сфери життя. Впровадження нових інформаційних технологій (ІТ) вимагає нових підходів до розбудови як системи загальної середньої освіти, так і системи вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

Шевчук, Л. (2020). Змістова підготовка вчителів трудового навчання в галузі прикладної інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (10 (17), 104–109. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/268

Номер

Розділ

Статті