Організація спецкурсів як ефективний спосіб адаптації змісту навчання
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, алгоритмізація, проект, об’єктно- орієнтоване програмування, Scrum, системи управління версіями, Scratch, процес навчанняАнотація
Важливим завданням вищих навчальних закладів є підготовка конкурентоздатного професіонала, людини, яка впевнено почуває себе у ринкових умовах та інформаційному суспільстві. Поряд із володінням ІКТ та алгоритмічним стилем мислення необхідні вміння навчатись у групі, навички роботи над спільними проектами. Метою написання статті є продемонструвати можливість розробки спецкурсів зі змістом і формою роботи, які потребуються в сучасній галузі інформаційних технологій. Описано окремі кроки підготовки майбутніх фахівців, спеціалістів, які володіють сучасним інструментарієм, розуміють сучасні підходи у програмуванні; вміють працювати у команді над спільним проектом та досягати результату.