ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РУШІЯ UNITY 3D НА ПРИКЛАДІ РЕАЛІЗАЦІЇ 3D МІНІ-ГРИ

Автор(и)

  • Габрусєв Валерій Юрійович Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
  • Вельгач Андрій Володимирович Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
  • Кулянда Олена Олегівна ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського МОЗ України"

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series%202.2020.22(29).21

Ключові слова:

Unity 3D, JavaScript, ігровий додаток, середовище розробки, мова програмування

Анотація

У даний час розробка комп'ютерних ігор є актуальною, так як з розширенням ринку персональної електроніки, розширюється і ринок розваг. Загальнодоступність інструментальних засобів – ігрових рушіїв, доступ до різних інформативних навчальних і довідкових матеріалів дають можливість легко і швидко розробити прикладне програмне забезпечення, наприклад, комп’ютерну гру.

Існує немало публікацій та різних наукових досліджень на тему моделювання ігрових сцен. Даний етап розробки ігрових комп'ютерних додатків є досить обширним і включає у себе велику кількість завдань. Слід відзначити, що в такому випадку автори зачіпають тему не лише моделювання ігрових сцен, а також поверхнево охоплюють тему створення, моделювання, текстурування ігрових об'єктів, одночасно описуючи функціонал, за допомогою якого ці завдання виконуються.

У даній статті розглянуті найбільш відомі ігрові рушії, зроблено їх порівняльний аналіз. Виявлено їх переваги і недоліки, а також спектр завдань, для вирішення яких вони зручні у використанні. Під час порівняння різних ігрових рушіїв авторами зроблено вибір на користь Unity 3D з кількох причин: вигідна ліцензійна політика; сумісність з будь-якою платформою; відмінне співтовариство; велика кількість документації; легкість у використанні.

Метою даної статті є максимально повно описати процес моделювання сцени ігрового комп'ютерного додатка в середовищі Unity 3D. Для цього у статті розглянуто як приклад реалізацію не складної 3d-гри. Зокрема, описуються функціональні можливості і інструменти для моделювання сцени в середовищі Unity, а також коротко дається опис основних об'єктів, які можуть бути додані у сцену. Разом з тим, дається короткий огляд вікна редактора та інспектора з усіма властивостями і методами ігрових об'єктів.

Автори стараються донести до читачів плюси і мінуси використання цього середовища для створення нескладних ігрових додатків, описують головне меню та інструментарій поверхнево, не заглиблюючись в тонкості всього процесу розробки.

Біографії авторів

Габрусєв Валерій Юрійович, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та методики її навчання

Вельгач Андрій Володимирович, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат фізико-математичних наук, викладач кафедри інформатики та методики її навчання

Кулянда Олена Олегівна, ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського МОЗ України"

кандидат медичних наук, доцент кафедри патологічної фізіології

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-20

Як цитувати

Габрусєв, В. Ю., Вельгач, А. В., & Кулянда, О. О. (2020). ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РУШІЯ UNITY 3D НА ПРИКЛАДІ РЕАЛІЗАЦІЇ 3D МІНІ-ГРИ. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (22(29), 152–159. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series 2.2020.22(29).21

Номер

Розділ

Статті