Педагогічний потенціал фахового навчання для формування вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.16Ключові слова:
вокально-виконавська діяльність, досвід, комплекс педагогічних можливостей, педагогічні орієнтири, студенти факультетів мистецтв педагогічних університетів, функції фахового навчанняАнотація
Розглядається проблематика потенціальних можливостей і резервів фахового навчання студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Формування вокально-виконавського досвіду в майбутніх вчителів музичного мистецтва вимагає упровадження педагогічних орієнтирів у процес фахового навчання, серед яких: інтегративний підхід; привнесення у навчальні дисципліни, які не володіють можливостями безпосередньої вокально-виконавської діяльності, вокально-виконавського елементу; цілеспрямованість процесу фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва на педагогічну мобілізацію всіх можливих резервів навчальних курсів. Педагогічний потенціал фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва щодо формування вокально-виконавського досвіду в якості комплексу педагогічних можливостей цього процесу визначається через методичний інструментарій вмотивованості студентів у систематичному провадженні вокально-виконавської діяльності як основного джерела вокально-виконавського досвіду, а також через акумуляцію знань, умінь і навичок, необхідних для розвитку інтелектуально-творчих особистісних якостей, що забезпечують стабільний якісний рівень вокального виконавства.
Посилання
Volynka H.I. Vstup do filosofii: istoryko-filosofska propedevtyka: Pidruchnyk. K.: Vyshcha shk., 1999. 624 s. [in Ukrainian]
Honcharenko S.U. Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Vydannia druhe, dopovnene / Semen Ustymovych Honcharenko. – Rivne: Volynski oberehy, 2011. 552 s. [in Ukrainian]
Krytskyi V.M. Pedahohichni problemy suchasnoi muzychno-vykonavskoi pidhotovky studentiv mystetskykh spetsialnostei // Naukova shkola H.M. Padalky. Kolektyvna monohrafiia. Kyiv: NPU imeni M.P. Dragomanova, 2011. 402 s., S. 199-202. [in Ukrainian]
Minakov M.A. Problema dosvidu v filosofii Kanta. - Multyversum. Filosofskyi almanakh. / M.A. Minakov. – K.: Tsentr dukhovnoi kultury, 2006. - № 52. - 187 s. [Minakov M.A. The problem of experience in Kant’s philosophy. - Multiversum. Philosophical almanac]. [in Ukrainian]
Pavlova O.Iu. Estetychnyi dosvid yak ontolohichna problema: avtoref. dys. d-ra filos. nauk / O.Iu. Pavlova. – Kyiv, 2009. 35 s. [in Ukrainian]
Padalka H.M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). K. : Osvita Ukraina. 2008. 274 s. [in Ukrainian]
Solonko L. Fenomenolohiia buttievoho dosvidu // Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky.– Lutsk: vyd-vo Skhidnoievropeiskoho nats. universytetu im. Lesi Ukrainky, 2004. - № 16. S. 57-61. [in Ukrainian]
Nierman G.E. The role of private music instruction in the development of high school music students ability to describe musical events // Bull. Council Res. Music Education. 1983. №73. P.15-27.